RDS - Gårdsvisning

Jag tänkte att det kanske kunde vara kul för er att få se lite hur Riverdale Stables ser ut, så jag börjar lite smått med att visa er vad som är klart! Det som är helt klart, det är hagarna, gångarna och stallet. Sen behöver huset inredas ordentligt, samt en mängd andra saker ska också byggas. Vi tar det i små delar, jag visar er fler bilder av gården så fort det är färdigt!
 
Och ja, innan ni frågar, jag har byggt allt själv :)
 
Här är alltså infarten till gården. Rakt fram ser man stallet, till höger är bostadshuset och till vänster stohagen. Hingstarnas hage syns inte just nu, men den sitter ihop med stonas hage och ser precis lika dan ut!
 
En lite bättre blick över hagarna och vänstra delen av stallet.
 
Längst till höger ser ni ingången till stallet, och rakt fram är det den vänstra delen av stallet igen.
 
Högra delen av stallet. Om jag hade vridit kameran mer mot höger hade ni sett bostadshuset.
 
Och en lite närmare bild på själva ingången till stallet. Rummet som man kan skymta längst in är foderrummet.
 
Just utegården är inte särskilt mycket att se, det blir mer spännande när vi kommer in i stallet, men det får ni se en annan gång!
 
 
Postat av: Inger

Hej! Kan inte ni visa en video någon gång när ni gör stall och så? Jag tycker om att bygga och så men vet aldrig hur man ska göra typ haha :)

Svar: Hejsan! Ja, kanske det. Det enda som är när jag bygger är att det tar sjuukt lång tid, haha. Men ett tips som jag kan ge dig är att kolla på videos på till exempel YouTube för att få inspiration, och när du vet på ett ungefär hur du vill ha det så skissar du upp på ett papper hur det ska se ut. Jag brukar skissa i fågelperspektiv :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-12 @ 17:12:10
Postat av: Linnea

Sjukt fin gård! Så häftigt att du har byggt allt själv!! Jag håller med om att det vore jätte roligt om ni kunde göra en film om hur ni bygger och hur ni liksom spelar😊

Svar: Åh tack! Jag tar bara så väldigt lång tid på mig när jag bygger så isåfall skulle videon bli jättelång haha
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-12 @ 17:52:51
Postat av: Lova Westdotter

Dom box dörrarna som är på väggarna vart hittar man dom? :)

Svar: Oj, jag kommer tyvärr inte ihåg.. Laddar ner från så olika många ställen och jag sparar inte alla.
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-12 @ 18:25:59
Din bloggadress: http://starstablesworld.bloggo.nu
Postat av: tilda

Gud få fint!! om du har en användare på sims comunity kan du snälla ladda upp huset på Exchange då? :D vill så gärna ha det :D

Svar: Tack så mycket! :) Kommer tyvärr inte ladda upp det, har dock byggt en annan gård med två stall som jag skulle kunna ladda upp!
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-13 @ 09:33:21
Postat av: tilda

okej :D vad heter du på sims comunity? :D

Svar: Jag har inte laddat upp det än! Skriver ett inlägg när jag gjort det :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-14 @ 09:22:59
Postat av: Matild

Hej! Var har du laddat ner boxarna?

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg :/
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-16 @ 11:14:40
Postat av: Anonym

Kan du inte lämna det för nedladdning då det skulle betyda guld.

2014-07-31 @ 23:00:30
Postat av: Anonym

Kan du inte lämna det för nedladdning då det skulle betyda guld.

2014-07-31 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-