Haidee Jackman

 
Detta är Haidee Jackman, min senaste skapelse i TS3, även den första medlemmen i mitt kommande hushåll.
En ambitiös och vänlig vegetarian som älskar matlagning (Odlar gärna sina egna råvaror). Hon har en tvillingbror vid namn Micah, mer om honom får ni veta senare..
 
Nu är det så att mitt sims har bestämt sig för att krångla, rejält. Omöjligt att spela, laddar i 100 år för minsta lilla sak och så vidare. Ska se om jag kan fixa detta så snart som möjligt, annars blir jag ganska jobbigt.
 
 
Postat av: Bella Greenhill (även en annan simsgalning)

Tjo Maja, Du gör verkligen fina simmar! :)

Kan inte du också skriva in din "Info om dig" eller vad man ska kalla det? cx

Btw så älskar jag bloggen! ❤️

Svar: Hejhej Bella! :D Tack! Jag visste att jag hade glömt något, ska göra det snarast c:
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-16 @ 10:09:28
Postat av: Saga

Vad fin Haidee Jackman är!

Svar: Åh tack!
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-16 @ 12:55:46
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Cocco

Gud vad fin hon är! Hon är precis i min smak. Kan du hälsa till Manda eller Julia eller så kan du göra det om hur man installerar från lakeside saddlery? :3 ♥ Puss och kram Cocco! :)

2014-07-19 @ 11:56:47
Din bloggadress: http://simlite.bloggo.nu
Postat av: viktoria

Om det hackar så borde du avinstallera lite saker då det kan göra så sims hackar för det händer mig med bara ett råd.

2014-08-08 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-