GES - Ikea

Idag tog jag och Daren en tripp till Ikea, vi har hyrt in en tjej som hjälper till i stallet samt en tränare till daren, han har faktiskt börjat kunna rida helt själv. Han utvecklas för var dag och han är superduktig, mer om det senare.

Ikea ligger ungefär 1 timme från våran gård så klockan 10 satt vi i bilen påväg. Ungefär klockan 11:15 var vi framme och traskade in. Det var inte mycket folk där idag eftersom att det är så fint väder, men bara bättre för oss. Vi åkte huvudsakligen dit för att köpa lite bebismöbler då vi verkligen längtar efter det lilla livet.
Vi gick runt och tittade på allt, det fanns verkligen mycket snygga möbler. Det var dock under renovering på vissa ställen så det var lite mindre än vanligt men ändå riktigt moderna och snygga. Det var dock Barnsaker vi var och tittade efter, fast dem låg i slutet av allt. 

Vi hittade några fina leksaker, babygym, spjällsängar och massa annat. Hittade en spjällsäng jag fastnade för som ni får se när den kommer hem, den var ur lager så den levereras hem när dem får hem den. Sängen är färgad för att passa både tjejer och killar, men när vår lilla skatt föds kommer vi lacka om den för att passa rummet vi inreder då.
Daren var mer intresserad av fåtöljen än att kolla på sängarna. Han är lite speciell, men det är ju därför jag älskar honom ♥
 
Postat av: Rebecca

Hur köper man en till tomt?? Man köper ju en tomt i början när man har gjort en familj, men hur köper man en till?? Tacksam för svar :)

Svar: man flytttar till sin tomt. Klickar med simmen på den tomten man vill köpa och väljer köp egendom :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-17 @ 16:07:34
Postat av: Sandy

Hur gör du så att du inte ser igenom väggarna? När du visade din gård så visade du ju rummen, och på bilderna så ser man ju bara rummet och man ser inte igenom väggarna. När jag tar bilder i mitt hus så blir alltid väggarna osynliga och man ser igenom. Det är väldigt störande och jag undrar hur du gör för att få det så. Tacksam för svar! MVH Sandy

Svar: Nere i vänstra hörnet finns en inställning där man väljer om man vill ha väggarna uppe eller nere :) / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-17 @ 17:37:17
Postat av: Daisy

Hej Hade varit jätte schyst om ni svara på detta! Jo ja undrar hur man stannar simmarnas ålder? vart hittar man (inställingar) .. Jag vill gärna pausa mina simmars ålder :) Snälla svara det gör min dag!

Svar: Hejsan! Man kan inte direkt pausa åldern, men man kan förlänga livslängden. Detta görs i inställningar, leta lite i menyn bara så hittar du det säkert :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-17 @ 19:26:28
Postat av: Nadia Silverland

Ni som kan dethär med att ladda ner och så.. Hur laddar man ner saker och ting på Windows 8? Liksom har aldrig gjort det förr och har en Windows 8. Och när vi kollade på info så vart det bara info om Windows 7 och Mac. Kan ni hjälpa mig?

Svar: Samma som windows 7, även jag har windows 8 :) / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-17 @ 20:52:21
Din bloggadress: http://ssonadia.blogg.se
Postat av: Liv

Hej!
Jag undrar vart du hitta alla kläder?dom är så sjukt fina!
Du knske kan göra en länk eller något?
😙😉

2014-07-17 @ 21:04:03
Postat av: F

Hej! Varför lägger inte Maja och Julia upp några inlägg? :)

Svar: Båda har problem med sina sims just nu men jobbar på det / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-17 @ 22:29:56
Postat av: Anonym

Hej! När jag läser om er så tycker jag att det är så kul och spännande men när jag själv går in och spelar så känns det så..tråkigt! Hur får man till "spänningen"? Skulle vara tacksam för svar :)

2014-07-18 @ 10:50:08
Postat av: Vilda snownight

Älskar eran blogg! Tittar på den varje dag.<3

2014-07-18 @ 11:18:44
Postat av: F

Kanske inte den rätta bilden att kommentera på men vart/hur laddar nu hem era dressyr saker? Benskydd, läktare, bokstäver (vet nt vad det heter) på banan som man har tex A - B? Hoppas ni fattar vad jag menar! :)

2014-07-19 @ 23:58:40
Postat av: Lollo

kolla på http://simstweens.weebly.com/ ;)

2014-07-20 @ 18:13:56
Din bloggadress: http://simstweens.weebly.com/
Postat av: Anonym

Vad har ni som statistik?

2014-07-20 @ 18:17:58
Postat av: Miranda Pinkforce

Superbra blogg! *-*
Men please, kolla din e-post (din starstable mail) :D

Skickat en sak.
Men får man skicka starstable grejer till threesimsnerds mailen också? :)

2014-07-21 @ 17:45:22
Din bloggadress: http://pinkforcaren.blogg.se
Postat av: JAAAAAAZZZYYYYYYY =DDDDD

hej alltså om du inte visste det så kan man visst pausa åldern!!!!!!!!!!!!
på vänstra sidan om där man länger livslängden så finns det *aktivera åldrande* om man trycker där så åldras ju inte simmarna ;D ;D

2014-07-24 @ 14:46:48
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: JAAAAAAZZZYYYYYYY =DDDDD

(förlåt på förhand =P NEJ BTW)färgad för att passa både killar och tjejer? varför skulle inte vilken färg som helst passa tjejer och killar?




2014-07-24 @ 14:48:32
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Jennas Sims

Hej! Jag tycker att er blogg är fantastisk och kikar in varje dag. Tycker att ni skriver bra och utförligt, och älskar verkligen att läsa här! Ni ska ha mycket cred för det. *Tumme upp*

2014-07-28 @ 10:35:42
Din bloggadress: http://jennassims.blogg.se
Postat av: Anonym :))

Saknar din sso blogg :( Men detta är också en bra blogg ♥

2014-08-13 @ 12:09:59
Postat av: Josefine

Hej,jag älskar eran blogg.

2014-08-17 @ 11:59:00
Din bloggadress: http://starstablejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-