GES - Linnea & Daren



Postat av: Danielle

Väldigt snyggt hår Linnea har, vart laddade du/ni ner den?

2014-07-14 @ 17:36:24
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Vart har du laddat ner håret? :)

2014-07-14 @ 17:48:04
Din bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte fråga er som är så duktiga på sims. Köpte sims 3 och Sims 3 pets idag. Det funkar som det ska. Laddat ner lite hår och sådant från hemsidan.

Men ibland crashar det. "The Sims 3 slutade att fungera."
Detta händer utan förvarning och sidan blir svart.

Vad kan felet vara?

Tack på förhand! /Evelina

2014-07-14 @ 21:24:17
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte fråga er som är så duktiga på sims. Köpte sims 3 och Sims 3 pets idag. Det funkar som det ska. Laddat ner lite hår och sådant från hemsidan.

Men ibland crashar det. "The Sims 3 slutade att fungera."
Detta händer utan förvarning och sidan blir svart.

Vad kan felet vara?

Tack på förhand! /Evelina

2014-07-14 @ 21:36:45
Postat av: Anonym

Till anonym, nej det är inte ovanligt händer mig med oftas om jag har min mobil eller iPad nära datorn så funkar det galant haha något konstigt.. Du kan ju prova med det:)

2014-07-15 @ 01:24:45
Postat av: Linnsing

Hej! Vart har du laddat ner höbalarna, sadlarna och tränsen som hänger på väggen, foderlådan och boxarna?

Tacksam för svar:)

Svar: Jag kommer inte ihåg, bara att googla så hittar du :) / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-15 @ 07:34:32
Postat av: Anonym

Till Annika
Håret hittar du här xD http://www.thesimsresource.com/artists/Skysims/downloads/details/category/sims3-sets-hair/title/skysims-hair-188/id/1234494/

2014-07-15 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-