Låg update

Jag ursäktar för låg update, men nu på sommaren orkar man inte spela - så håll ut det kommer när jag hinner ! 

Dem andra vet jag har/har haft problem med spelet, så vet inte om dem lyckas fixa det eller så, får hoppas vi får update om det ! 

Kram / Amanda
Postat av: Ida <3

Det e lungt!❤️😊 älskar bloggen😱💕

2014-07-22 @ 08:13:28
Postat av: Juliette Frieondborn

Lungt <3 älskaer denna blogg <3 <3 <3

2014-07-22 @ 20:40:49
Postat av: Sandy

Det är lugnt! Älskar verkligen eran blogg, den är så bra! Förresten, när ni har lite mer tid till bloggen o så, skulle ni inte kunna ha en frågestund? Skulle vara så kul! Men det är självklart upp till er och om ni hinner :) MVH Sandy

2014-07-22 @ 22:59:11
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker det är dålig uppdatering har och jag tycker att det är dåligt. Så jag slutar följa -.-

Svar: Synd för dig, tråkigt att du sitter framför din dator och hoppas på uppdatering istället för att njuta av värmen precis som vi gör. :) / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-24 @ 15:32:34
Postat av: SilverIceRanch

Hej!
Jag och min syster Selma driver Ranchen. Vi tycker att bloggen är bra. Jag och min syster har varsin unghäst som vi rider in från grunden. Vore kul om du kanske vill kolla in våran blogg. Inget inlägg,bilder än.
Sommarkramar Olivia och Selma

2014-07-24 @ 19:38:55
Din bloggadress: http://SilverIceRanch.bloggplatsen.se
Postat av: Cocco

Hej, jag har en fråga ;) Om man laddar ner från lakesidesaddlery (jag har gått igenomallt och fått dom i rätt mapp och sånt) men var hittar man dom i spelet? :) Jg blir så himla tacksam om du svarar, jag sitter varje dag med att lista ut det. Eller ni kanske kan göra ett inlägg om det? Helt upp till er! Puss Cocco ♥

2014-07-25 @ 12:17:12
Din bloggadress: http://simlite.bloggo.nu
Postat av: Emma

Hur kan du får så mycket pengar så du kan bygga allt som du har byggt? Är det något bugg som man kan skriva in så man får pengar?
Tacksam för svar :)

2014-07-27 @ 22:13:34
Postat av: Lina

Finns det mer en ett sims 3? Spelar du på datorn eller xbox? Online eller offline?
Svara gärna :)

2014-07-28 @ 10:44:29
Postat av: Anonym

Vilket sims 3 spelar du?

2014-07-28 @ 11:32:56
Postat av: Amanda

Hej vart får du alla hinder,kläder,inredning till stallet och ridhusen😊 tacksam för svar😊

2014-07-28 @ 13:30:31
Postat av: Hannah Discostreet

Hej Manda!!
Jag undrar vilket reddigerings program du använder. Vissa säger att du har GIMP och andra säger att du har Photoshop.

//Hannah <3

Svar: Photoshop CS6 ;3
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-04 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-