RDS - Dressyr

 
 
Postat av: Saga

Fint!

Svar: Tack!
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-25 @ 23:45:24
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: F

Vart laddar man ner bokstäverna?

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg.. Men sök runt på google på dressyrbokstäver eller liknande så kommer det säkert upp! :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-26 @ 16:26:41
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Älskar er blogg! :)

Svar: Vad roligt att höra! Tack så mycket :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-26 @ 18:24:50
Din bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Ant

Kan ni skriva ett inlägg hur man laddar ner pose player och hur ni får poserna m.m :)

Svar: Det kan vi säkert göra någon gång i framtiden! :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-26 @ 19:43:49
Postat av: ronja

Om man tränar tillräckligt länge med hästarna på ts3, kan man då få de att gå i form, piaff o de? eller är de sånt ni redigerar? :)
mvh

Svar: Hejsan! Nej, anledningen till att våra hästar kan gå i form och liknande är för att vi har laddat ner något som kallas för PosePlayer. Sök på youtube för att få det förklarat :)

/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-27 @ 11:54:37
Din bloggadress: http://bakkus.blogg.se
Postat av: Klara

Vilket sims spelar du?
Snälla svara :)

Svar: Jag har grundspelet The Sims 3 och sedan expansionspaketet The Sims 3 Husdjur :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-28 @ 11:34:48
Postat av: Alva

Jag har skaffat en sims gubbe och börjat spela, hur skapar man en till då? På samma stad och sims?

Svar: Det lättaste är att du skapar så många simmar som du har tänkt spela med direkt, istället för att göra varje sim separat. Men annars om du vill lägga till en sim så kan du efter att du skapat den, gå in via menyn (den runda cirkeln med tre prickar) och klicka på "Ändra stad". Därefter klickar du på din nyskapade sim, och sen klickar på ditt hus där din första sim bor. Då ska det komma upp en meny där det står lite olika saker, bland annat fakta om det hushållet. Då ska det finnas en knapp där som heter "Slå ihop hushåll". Klicka där, och sen är det klart :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-30 @ 19:04:23
Postat av: Anonym

Vrf så oaktiva?

2014-07-31 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-