Graviditetsvecka 20

Det har gått några veckor sedan jag senast skrev, det har hänt en hel del men inte så mycket intressant. Det mest speciella som hänt är att det har börjat växa ett litet foster i min lilla mage, är redan i vecka 20 och det är 15 veckor sedan jag plussade på stickan. Magen har verkligen börjat ta form och jag kan smått känna svaga rörelser i kroppen ibland. 

Daren har lärt sig rida och har fått tagit över motionsridningen med hästarna, en tränare har tillkallats för att träna dem och även tävla dem. Jag kommer inte rida nu under graviditeten och har helt överlåtit jobbet till dem. Det kommer vara svårt att inte få rida mina älsklingar men samtidigt så är det säkrast för barnet och jag kommer ändå tillbringa tid i stallet.♥

Jag, eller vi är så himla lyckliga! :D


Postat av: Sims nörd :DD

Vad heter fonten på texten på bilden?

Btw, jätte bra blogg! Jag brukar kika in här dagligen ;)
Tror ni att ni kommer börja blogga om The Sims 4 när det kommer ut? :)

2014-08-13 @ 18:15:17
Postat av: Saga

Så kul med äntligen ett till inlägg! :D

2014-08-13 @ 19:03:15
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! nu är ju sims 4 demot tillgängligt för alla. kan inte du göra en video när du/ni provar sims 4 ;)

2014-08-13 @ 19:22:45
Postat av: Josefine

Hej,vad kul att få ett inlägg. :)

2014-08-15 @ 11:30:30
Din bloggadress: http://starstablejosefine.blogg.se
Postat av: Klara

Hej! super bra blogg. Kollar den dagligen, men snålt med inlägg. Förstår att ni kanske inte har tid oså men annars är den jätte bra. Har fått bra tips från er ♥

2014-08-15 @ 20:19:06
Postat av: Baruna sweetnight

Hej hej, du har ju lagt ner sso bloggen, som var riktigt tråkigt :(! Men du spelar väll fortfarande sso? :)



Kram :)

Svar: ja det gör jag! :3
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-17 @ 07:40:31
Postat av: Molly

Så kul att du/ni äntligen har börjat blogga igen, fortsätt med det! :D

2014-08-18 @ 15:48:43
Din bloggadress: http://fabulousmollys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-