Nedladdningstips

Innan ni börjar ladda ned är det bra om ni vet hur man installerar både Sims3pack och Packagefiler, om ni inte vet det så finns det bra guider på internet.
Hur man installerar package filer HÄR
Hur man installerar sims3pack HÄR

The Sims Resource 

Detta är nog den sidan jag använder mig mest av, här finns allt möjligt att hitta, kläder, smycken, möbler och mycket mer. Bästa sidan enligt mig då det finns så mycket och allt är samlat på ett ställe. Här har jag laddat ned mycket av mina möbler, hår och kläder. 


lakeside saddlery
En väldigt bra sida med mycket att ladda ned till hästarna, stallet, gården och ryttarna. Även några poser går att finna på denna sidan. Alla saker är i bra kvalité och lätt att ladda ned. En klar favorit för mig :)

Postat av: Lily

Hätte fina grejer så instalera nåra ;)

2014-07-11 @ 22:04:03
Postat av: Elisabeth

Hej!
Skulle du kunan hjälpa mig att installera Mastercontroller för att kunna ha fler hästar på sims 3. För jag själv begriper ingenting och inte min mamma heller eftersom att det kan förstöra spelet om man gör fel.
Du har ju installerat den MOD-en på din dator så då vet du ju hur man gör det :)
// Tacksam för svar :)

Svar: Man laddar ned filen och lägger den i modsmappen som alla Package filer. Guide finns även i detta inlägget. / Amanda
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-12 @ 09:11:01
Postat av: Sandra

Måste man ha båda? Asså spelar det någon roll om man installerar sims3pack ? Asså jag fattar inte.
Vad skulle hända om man lägger något i den istället för package?
Kan du förklara?

2014-07-12 @ 16:28:22
Postat av: Sandra

Räcker det om jag bara installerar ca 5 saker till sims i sims3pack?!
Eller jag måste ochså göra det i den andra?

2014-07-12 @ 16:35:34
Postat av: Sandra

Eller vissa ska installers på sims3pack och vissa på package?

2014-07-12 @ 16:47:05
Postat av: Selma

Hej ♥
Fattar inget på hur man laddar ner det kommer upp någon sak sen kan man inte ladda ner det så snälla hjälp mig :)

2014-07-14 @ 13:08:49
Postat av: F

Hej! Vart laddar man ned dom där filerna? Fattar inte ;;) tacksam för svar!

2014-07-14 @ 13:13:19
Postat av: Loppan

Hej :)
Jag vill så gärna ha ts3 men jag undrar hur man köper/laddar ner hästar. Alltså laddar man ner eller köper man i spelet, för jag hittar inte någon sida där det står något om det, men det skulle vara så sjukt bra om nån av er skulle göra ett inlägg om hur man får hästar i spelet, eller åtminstone svara på denna kommentar om hur man får hästar till spelet! :)) skulle vara sjukt bra! :3

Svar: Hejsan! För att få in hästar till spelet krävs det också att du har installerat The Sims 3 Husdjur :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-19 @ 22:45:57
Postat av: Gordon Stables

(om du undrar med blogg namnet så har jag ej härmat dig, utan min sims familj heter Gordon i efternamn c:)

Jag fattar nada ._.
Jag laddar ner de, och sen så kmr det upp (alltså jag laddar ner det från Lakeside)'öppna eller spara ' också mitt i allt så är jag inne på internet explorer? o.o

NADA JAG FATTA

2014-07-24 @ 16:30:59
Din bloggadress: http://gordonstables.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Manda. Har laddat er lite saker från lakeside och jag har gjort sm man ska men när jag ska skapa simar så finns inte kläderna/utrustningen och jag fattar inte varför :(

//tacksam för svar om vad jag ska göra

2014-07-26 @ 12:49:00
Postat av: amanda

jag kan inte ladda ner från lakeside för när man ska trycka spara vid den sidan kan jag inte ha winrazip jag kan bara ha sims3 pakage varför

2014-08-12 @ 10:01:25
Postat av: anonym

Vad är de för sims?
Och hur gör ni så finna hästar?

2014-08-13 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-