Gordan Equestrian Stable - Huset & Stall

Nu är det dags att kolla på hur dem byggt upp hus och stall, först och främst så har tankarna varit på att hålla det så stilrent som möjligt men ändå med lite färger och detaljer. 

Vi börjar med huset, i huset finns det 2 badrum, 1 tv rum och ett vardagsrum, 2 sovrum, kök samt ett förråd.

Vi kan börja med förådet, dörren in kommer utifrån gården och leder in i ett enda stort rum.
FÖRRÅD: Just nu är förrådet tomt, men här kommer det fyllas upp med tiden, cyklar, gamla möbler, saker som inte få plats i huset. Här hamnar sådant :)

Men där var inte riktigt mycket att se, så vi tar oss till hallen och börjar med husets visning
HALL: Hallen är en ganska stor yta med inte för mycket saker, detta för att det ska kännas öppet och välkomnande när det kommer folk på besök. Vi har lådor, tavlor en soffa, matta och lite skor. Annars är det inte så mycket mer där än trappan uppåt.

När man går framåt i hallen så kommer man till köket (obs glömt kylskåpet på bilden, igga det)
KÖKET: I köket finns allt som behövs i ett kök, alla redskap, bord med stolar, diskmaskin, soptunna, spis och allt som behövs. Det är ett precis lagom stort kök och väldigt öppet. 

Vi går vidare in i TV hörnan
TV hörnan: Den bästa hörnan i hela huset enligt Daren, Daren som älskar all teknik och att fixa ljud m.m. I tv rummet finns det en Torkställning för tvätt, hylla med spegel, soffa, högtalare, TV, bord och lite nödvändiga saker för en bra upplevelse.  Det finns även en dörr som leder ut på altanen.

ALTANEN: Ett mysigt rum där man kan sitta och umgås med familjen eller vänner och grilla. Det finns även en dörr som leder ut i trädgården.

Vi kollar in Badrummen:
Badrum 1
Badrum 2

Ovanför trappan ligger vardagsrummet
Vardagsrum: Ett rum för musik, läsning eller bara för att ta det lugnt.

Sovrummen:
Sovrum 1: Kommande barnrum
Sovrum 2: Daren och Linneas Sovrum

STALLET:
Spolspilta
Stallgång mellan boxar
Sadelkammare
Foderkammare

Märkte att inlägget blev väldigt långt så blev mindre texter än tänkt, hoppas det är okej. Och eftersom Maja och Julia båda är bortresta så hoppas jag det är okej med inlägg från mig. Nu kör vi igång på riktigt när ni sätt hur dem bor! :D
Postat av: Dodo

Väldigt bra inlägg! Super fint och fräscht hus! Sååå spänd på historien!!! :) <3

2014-07-08 @ 21:45:38
Din bloggadress: http://nattstad.se/ssolover
Postat av: Kalven

Men ååh så sjukt snyggt *-*

2014-07-08 @ 22:59:14
Din bloggadress: http://napulii.blogg.se
Postat av: Rose

Får man fråga var du hittade de ursnygga tavlorna på Jensen och Jared? ;) ^^

Svar: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3/search/dean%20winchester / Amanda :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-09 @ 00:07:36
Din bloggadress: http://rgoldfield.blogg.se
Postat av: Caroline Winterdaughter

Lite tomt i hörn och vrår, ställ ut lite blommor och dekorationer! :)

2014-07-09 @ 00:47:08
Din bloggadress: http://Silverhillstables.weebly.com/
Postat av: Josse

Guud vad fint!!! Vilka sims har du har verkligen inte dom där sakerna hur får du dom? Tacksam för svar :)..//Josse

Svar: Sims 3, husdjur, årstider och semesterparadis. Men de mesta av mina saker är nedladdat
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-09 @ 10:59:09
Postat av: Alva

Så himla fint! Säger som Caroline försök ställa ut lite blommor osv, annars blir det så tomt speciellt stallet e verkligen to die for!!!

2014-07-09 @ 15:19:25
Din bloggadress: http://alvaengstrom.blo.gg
Postat av: Sagis da Körven

Så riktigt snyggt! Älskar att följa er simsblogg redan! Ska bli riktigt roligt! :)

2014-07-10 @ 10:10:17
Din bloggadress: http://jorvikjo.bloggo.nu
Postat av: william

jättefint:D
dean & sam:D Supernatural:D

2014-07-10 @ 16:18:14
Din bloggadress: http://canonguy.blogg.se
Postat av: william

jättefint:D
dean & sam:D Supernatural:D

2014-07-10 @ 16:18:15
Din bloggadress: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Alexis

Vart har du laddat ner all dekor? Typ grimmorna som hänger på väggen, foderlådan osv. Och vart har du laddat ner alla dressyrposer? Tacksam för svar <3

Svar: Jag använder google och letar upp det jag söker, så jag minns inte sidorna. Men google är din bästa vän så leta där :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-13 @ 16:21:21
Postat av: Anonym

Var har du laddat ner boxarna

2014-07-31 @ 23:21:02
Postat av: Anonym

Var har du laddat ner boxarna

Svar: Tror det var från lakeside saddlery, men minns inte säkert!
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-31 @ 23:21:04
Postat av: Anonym

Åhh vilken fin gård! :D Tror du att du kan ladda upp den på exchange? Fast förstår såklart om du hellre vill ha den själv, men tyckte den var riktigt fin så du har gjort ett kanonjobb! :)

2014-08-13 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-