GES - Sårad

Varje dag när jag öppnar ögonen och kollar på Daren så är det som att jag blir kär på nytt, men just idag så var det något speciellt. Jag kunde inte sätta ord på det men stämningen i luften var annorlunda. Men skit i det tänkte jag och gick ned för att göra våfflor, Darens favorit. 
Helt perfekta, jag är väldigt noga i köket och jag håller på att söka jobb inom kock yrket. Dock så måste jag få gården att gå ihop om jag börjar arbeta. Jag vill jobba på den finaste resturangen med den godaste maten, jag älskar mat!

Daren kom ned och direkt gav han mig en puss på pannan, allting verkade vara som vanligt. Skillnaden var väl att vi tagit sovmorgon med hästarna och kunde njuta av en härlig frukost tillsammans.
Vi satte oss ned och pratade och skrattade, tills Daren började prata om räkningar som kommit. Daren vet att vi har pengar som jag tjänat på tävlingar, och även pengar jag ärvt. Vi har råd med det mesta och jag skulle tro vi är rikast i staden. Men trots det så är Daren så snål. 

Han tycker jag köper för mycket onödiga saker till hästarna, han klagar och hoppar på mig med olika nedkränkande ord och hela samtalet slutar med att jag slänger mig ned på golvet och storgråter, ibland kan han verkligen inte tänka innan han säger saker och det får mig att bryta ihop. Han kan säga sådana saker man absolut inte vill höra från den man älskar. 

Det som är bra att han dock förstår direkt efter, när det egentligen är försent, att han har gjort fel.
Han sätter sig ned med mig på golvet och försöker lugna ned mig. Jag hoppas verkligen att han förstår att dessa samtalen bara är onödiga. Han oroar sig för saker han inte behöver och han startar bara något som kan förstöra vårat förhållande.

Vi har inte haft bråk som dessa på flera månader och Daren tycker att jag fått lite mer hormoner den senaste tiden. Alltså att jag är mer känslig. Vem vet, kanske har han rätt?
 
Postat av: Lightfieldareforever

Åh, stackars Linnéa! :( Daren får skärpa sig, men gillar honom jätte mycket ändå! <3


Super bra inlägg!! <33 #lightfieldareforever

2014-07-16 @ 18:16:03
Postat av: Clara

Vart kan man ladda ner den lila-vita tröjan? :)

2014-07-16 @ 18:20:07
Postat av: Madi

Men Daren sätt på dig byxor föfan! Men tröjan kan du behålla av, helt okej.. *-*
Nej hahahah

2014-07-16 @ 18:21:50
Postat av: Caroline Winterdaughter

Fattar inte varför hon bryter ihop när de endå har så mycke pengar..

Svar: Handlar inte om pengarna ju, hon bryter ju ihop för hur daren hanterar det och går på henne. Hur han betéer dig helt enkelt!
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-16 @ 19:08:38
Din bloggadress: http://Silverhillstables.weebly.com/
Postat av: F

Älskar dina berättelser! Åh när kommer det mer? *-*

2014-07-16 @ 19:40:45
Postat av: Olivia

Kan du inte ha en live stream du är ju såå bra ;)

2014-07-16 @ 20:18:32
Din bloggadress: http://thesimsxoxo.blogg.se
Postat av: Ronja

WCIF: Amanda, vart har du laddat ner Linneas tröja?

Svar: Kommer tyvärr inte ihåg :c
threesimsnerds.blogg.se

2014-07-19 @ 18:50:50
Postat av: Lovisa Shortforest

Kolla på http://simstweens.weebly.com/

2014-07-20 @ 08:14:59
Din bloggadress: http://simstweens.weebly.com/
Postat av: Rebecca

Är det bara jag som tycker att Daren är lite Solbränd där?

2014-07-20 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-