Ang. min oaktivitet

Hej på er alla!
Täntke bara snabbt skriva ett inlägg och berätta läget. Jag är ledsen att bloggen blir lidande, men som Amanda skrev för ett tag sedan, så är det väldigt vanligt på sommaren att man inte sitter så mycket vid datorn. Jag själv vet knappt vars mina dagar tar vägen. Jag har börjat jobba nu, så jag kliver upp, åker till jobbet, kommer hem. Sen helt plötsligt är det kväll och dags att sova. Jag har också lite problem med min dator, den vill väldigt gärna överhettas fort när jag spelar, och dör efter ca 10 minuter. Så jag har inte riktigt orkat försöka fixa det och spela tyvärr. Ni får ha tålamod med oss, för inlägg ska ni få, vi vet bara inte när.

 
Postat av: Cilla

MIn dator överhettas efter ca 10 minuter när jag spelar SSO!

Svar: Ja, min brukar överhettas när jag spelar SSO också..
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-01 @ 11:56:14
Postat av: Emma

Suck... att folk inte lär sig. Det heter INaktivitet.

2014-08-01 @ 16:24:30
Postat av: Yvonne Sweetwood

http://www.twitch.tv/kimpzor titta nu!

2014-08-01 @ 19:35:22
Din bloggadress: http://youtube.com/ysweetwood
Postat av: Maja

Köp en kylplatta om du har en laptop :)

2014-08-01 @ 22:30:51
Postat av: Lovisa Shortforest

Hej! Vem som helst kan svara. Nr jag laddar ner till mitt Sims kommer inte sakerna i den mappen dom ska komma i för att jag har inte samma "program" som min syster som an ladda ner. Hur ska jag göra? Har någon samma problem? Jätte tacksam för svar!

Svar: Jag förstår inte riktigt hur du menar? Saker du laddar ner från Exchange hamnar direkt in i ditt spel, men annars om du laddar ner något som heter Package filer, sök på youtube eller google för en bättre förklaring.
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-02 @ 09:38:02
Din bloggadress: http://simstweens.weebly.com/
Postat av: Annika

Orsaken till att din dator överhettas är troligen att kylfläkten håller på att ge upp. Min dator har fått åka in på reparation 2 gånger pga det.

Sedan finns även risken att något kommer överhettas inne i datorn dvs. kommer brinna upp. Så för den så fort som möjligt till reparation! Det är inte dyrt att byta ut fläkten och dom städar även bort damm som finns inne i datorn :)

Svar: Tack för tipset! Det är min skoldator haha, och dessutom en laptop. Så ska ta den till min vaktmästare när skolan börjar!

/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-02 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-