RDS - Framtidsplaner

Hej på er!
 
   Det är så här att jag har funderat lite på hur jag vill fortsätta med gården. Det är någonting som inte riktigt klickar. Jag är en sån person som väldigt väldigt gärna vill ha en bra story till vad jag gör, iallafall om det är någonting som jag skriver om eller om det är något projekt som jag gör. Det har jag inte nu. Jag älskar Riverdale Stables, jag älskar bara inte storyn; för jag har ingen. Jag tror därför att jag kommer att bygga om familjen, starta om på nytt. Heather Riverdale kommer få vara kvar, henne har jag inte hjärta att radera.
 
   Många av er har frågat om jag kan lägga ut min gård för nedladdning, och jag ska nog göra det. Både gården jag har visat för er här, men också den gården jag byggde först (ja, jag har redan hunnit göra om lite). Båda dessa gårdar kommer att laddas upp på The Sims 3 Exchange för er att ladda ner, helt gratis. Bostadshuset är inte riktigt färdigrennoverat. men det får ni fixa själva som ni vill ha det isåfall! När det är färdigt för nedladdning kommer jag skriva om det här för er skull, så att ni lätt ska hitta det :)
 
Beslutet att jag skulle vara med och blogga gjordes väldigt hastigt, och jag känner att jag har inte hunnit fixa och göra så som jag vill ha det än. Så det är därför Riverdales som ni känner det, ska läggas åt sidan. Nån eller några av hästarna ska få följa med också, har inte riktigt bestämt mig för vilka ännu. Jag kommer inte byta namn, men det kommer bli någonting helt annorlunda jämfört med hur det har varit.
 
 
Postat av: Olivia

Hur har du råd med att bygga en så stor gård? Vilken summa börjar du med, och vilken summa har du kvar sen? Tack på förhand :)

Svar: Jag börjar alltid med att köpa en tom tomt, som jag senare bygger vidare på med min familj på tomten. Sen använder jag mig av pengafusket "Motherlode" för att få pengar :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-04 @ 08:08:32
Postat av: Josefine

Kommer du lägga ut länken till gården sen? :)

Svar: Ja självklart :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-05 @ 10:42:10
Postat av: Kristin

Hej! :) Hittade till den här bloggen igår och jag gillar, precis som ni, att spela sims 3 med hästar. Dock har jag inte så mycket hästdekor och är inte direkt bra på att bygga så har letat på exchange efter gårdar men inte hittat någon bra. Ser därför fram emot till när du lägger ut din gård då du verkar vara riktigt duktig på att bygga! :)
Så tack på förhand eller vad man ska säga och beröm till er och er fina blogg! :)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra! Jag ska fixa det så fort jag får tid :)
/Julia
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-08 @ 09:20:10
Postat av: Lovisa Shortforest

kolla på http://simstweens.weebly.com/

2014-08-10 @ 07:18:17
Din bloggadress: http://simstweens.weebly.com/
Postat av: Klara YOLO xD

Hejsan, jag kan inte ladda ner något från thesims 3 sidan… och du har byggt mitt paradis! Så jag undrade ifall du kanske kunnde lägga ut det på mediafier? Snälla du!!!

Svar: Hej! När jag väl tar mig i kragen och laddad upp det så ska jag försöka lägga upp det där också :)
threesimsnerds.blogg.se

2014-08-11 @ 00:56:18
Postat av: Anonym

När kommer gården upp? Kan knappt vänta! :D

2014-08-12 @ 11:13:42
Postat av: Anonym

Kan du snälla lägga ut den på Mediafier? Snälla jag har percis som Klara!

2014-08-12 @ 21:56:13
Postat av: Nån som lever

Hejsan. Snälla kan du lägga ut den på mediafire? :D

2014-08-14 @ 19:45:14
Postat av: Nån som lever

Hejsan. Snälla kan du lägga ut den på mediafire? :D

2014-08-14 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en simsgalen tjej på 17 år. Jag har spelat sims sedan sims 1 kom och hittade det via min fader, och nu på senare år så nördar jag sims 3 till och från. Jag och mina Vänner här på TSN bestämde oss för att dela med oss av våra simmars historier här så jag hoppas ni följer och gillar det.





Hallå där! Jag heter Julia och jag är 17 år gammal. Jag har spelat Sims i väldigt många år, mestadels TS2. Jag själv är totalt hästtokig, och jag tycker även väldigt mycket om att redigera bilder och fota. Välkommna hit!

Mail:
[email protected]
Instagram:
-